11.29.2011

christmas is around the corner ~ help



i decided to make little monsters for my two sisters' little monsters for christmas. here is a look-see at the proof. i'm so proud that i managed to create a thumb. they are going to be completely crocheted from head to toe. the three monsters will be made out of very-very  bright colours so that a two year old and two four year olds would love them {i think, because i do not like the colours}.

nou ja, kersfees is naby en ek het gedink om vir my susters se kinders 'gedroggies' te hekel. hier is die proof. die hele gedroggie is gehekel. ek bars van trots dat ek tot 'n duimpie gehekel het vir die handjie. ek het skrikwekkende helder kleure gekoop om die finale gedroggies te maak. hopelik sal
'n tweejarige en twee vierjariges van die kleure hou.

if you missed it