8.11.2016

blink swart





many moons ago i found this ring in an antique store in long street {cape town}. i fell in love with it. the problem was that the lady in the store replace the old stone with an ugly shiny blue glass stone and i did not wear it very often because i did not like the glitzy stone.
i replace the stone with this lovely plain black one so that the art deco design can stand out more. thanks to the team at swish diamonds & custom designs i love my "new old" ring so much i am wearing it every day!
...

ek vrek oor swart en ougoed, soos julle kan sien daar op my fotos hierbo. die storie agter daardie ring werk so: 'n paar jaar gelede het ek op die ring in 'n antieke winkeltjie in langstraat {kaapstad} afgekom. die oorspronklike steen was verlore en die tannie het 'n vreeslike blink blou glas steen in sy plek gesit. wel, ek het verlief op die ring, minus die lelike blink glas steen, geraak en dit gekoop.
so 'n paar jaar later besluit ek toe om die steen te vervang met 'n swart steen sodat die pragtige art deco ontwerp van dit kan uitstaan. 
baie dankie aan die span by swish diamonds & custom designs, dat hulle my gehelp het om die steen te vervang. 
nou dra ek die ring elke dag.


No comments:

if you missed it